Loading…

About Us

MONDE CLUB

As Your Monde

موند کلاب

موند در زبان فرانسه به معنی جهان، در انگلیسی و فارسی به معنای مد و در لاتین به معنای تاج می باشد.

ساختار موند کلاب به نحوی است که در جایگاهی بین اعضا و همکاران خود قرارگرفته است و این جایگاه، امکانی را برای کلاب ایجاد کرده که بتواند با استفاده از چارچوب کاری و تجاری ویژه خود و همچنین دانش و تجربه مدیران در امر بازاریابی و فروش، پلی باشد جهت پاسخگویی به نیازها و فراهم کردن تسهیلات و مشوق های مالی خرید برای اعضا به عنوان مشتریان کلاب و معرفی و شناساندن برندهای کالا و خدمات مختلف از طریق برگزاری رویدادهای خاص، ارتباط و تبلیغات مستقیم و ارائه خدمات ویژه از مسیری کوتاه تر برای تسریع و دقت در به هدف رسانیدن صاحبان برند به عنوان همکاران کلاب.

ارائه خدماتی ویژه درامور بازاریابی وتبلیغات، بازرگانی، برگزاری همایش ها و همچنین سرویس های منحصر به فرد و منطبق با استاندارهای روز دنیا از قبیل: Concierge، پایگاه اطلاع رسانی، شبکه اجتماعی، سرویس های پزشکی ویژه، مشاوره مدیریتی کسب و کار و ده ها سرویس دیگر؛ امکانی خاص را در اختیار صاحبان برندهای کالا و خدمات لوکس و ویژه، برای دستیابی بدون واسطه به بازار هدف خود با استفاده از بانک اطلاعاتی دقیق کلاب قرار میدهد.

براین اساس، موند کلاب راه حلی است مناسب برای ارائه سرویس های ویژه با استانداردهایی بیش از حد انتظار برای نیازهای اعضا، و روشی مناسب برای دسترسی به گروهی خاص جهت معرفی محصولات و خدمات همکاران.

موند کلاب با حضوربرندهای شاخص، می کوشد تا اعضاء گروه در محیطی متفاوت و جذاب حضور داشته و با ایجاد ارتباطات خاص در فضایی متفاوت در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و مالی و همچنین ارائه سبک زندگی بسیار لوکس، شرایط را برای آرامش اعضاء و زندگی ایده آل آنها فراهم سازد.

Loading…

صفحه مجازی موند کلاب

اعضاء موند کلاب علاوه بر حضور در رویدادها و همایش ها ، در دنیای مجازی موند کلاب نیز با یکدیگر در ارتباط خواهند بود. دراین کلاب، سایت و اپلیکیشن طراحی شده موبایل، بستری مناسب برای ایجاد و تبادل اطلاعات بین افراد و برند ها می باشد.کلیه برند ها با قرار دادن مشخصات و معرفی کالاها و خدمات خود، از این محیط به عنوان ویترینی در دنیای مجازی استفاده خواهند نمود و پیشنهادات خود را در اختیار اعضاء قرار می دهند .اعضاء موند کلاب نیز علاوه بر ارتباط با یکدیگر، از جدیدترین محصولات برندها و ویژگی هایشان مطلع شده و می توانند نظرات و سلایق خود را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارند.

همچنین سرویس های تعریف شده کلاب از قبیل Concierge، خدمات ترانسفر، خدمات رفاهی مختلف، سرویس های پزشکی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه به صورت آنلاین در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.