Loading…

SERVICES

Lifestyle and bussines Services

خدمات موند کلاب برای اعضا

 

•  اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در ارتباط با محصولات و خدمات لوکس و ویژه ارائه شده توسط همکاران کلاب

•  ارائه محصولات و خدمات متمایز و لوکس با تضمین اصالت

•  اعطای تخفیفات نقدی آنلاین و همچنین ارائه تسهیلات و مشوق های مالی خرید

•  تسهیل استفاده از خدمات ویژه بانکی

•  دعوت به حضور در همایشها و گردهمایی های ویژه موند کلاب در زمینه های هنری، فرهنگی، اجتماعی و...

•  ارائه مشاوره های خرید و دریافت امکانات ویژه در داخل و خارج از کشور

•  ارائه پیشنهادات و مشاوره های ویژه، با توجه به نیازهای هر گروه از اعضا، در جهت ایجاد سبکی متفاوت از زندگی

Loading…

مراسم گردهمایی

 

موند کلاب با برگزاری همایش های مختلفی نظیر کنسرت های موسیقی، تأتر، نمایشگاه های آثار هنری، جواهرات، آیتم های آنتیک و کالاها و سرویس های لوکس و خاصی که به تازگی وارد کشور می شوند و همچنین برگزاری کنفرانس های خاص علمی و آموزشی، زیبایی ها و مطالب نهفه درهرکدام را در محیطی جذاب، باحضور افراد سرشناس مرتبط و اعضا کلاب، دو چندان کرده و فضایی مناسب را برای معرفی محصولات و سرویس های همکاران کلاب، فراهم آورده و همچنین از طرفی باعث آشنایی اعضا با یکدیگر می گردد.

 

خدمات ویژه موند کلاب برای اعضا

 

موند کلاب علاوه بر گردهمایی ها و تخفیفات ویژه مالی که برای اعضاء خود در نظر گرفته است، پیشنهاد بهره مندی از خدمات فوق العاده ای نظیر منشی اختصاصی 24 ساعته (Concierge) ، خدمات مسافرتی و فرودگاهی لوکس، سرویس های پزشکی و سلامتی ویژه در محل، مشاوره خرید در خارج از کشور، خدمات رفاهی و تشریفاتی لوکس و ... را در اختیار اعضا خود قرار می دهد.

از دیگر امکاناتی که دردسترس اعضا موندکلاب میباشد، میتوان به سیستم دریافت پوینت خرید نیز اشاره نمود. در این سیستم اعضاء پس از هر خرید، علاوه بر دریافت تخفیفات نقدی، بسته به میزان خرید، پوینت های تشویقی ای را کسب نموده که می توانند از آن ها در خرید سرویس های ویژه ای که پیشتر ذکر شد استفاده نمایند.